Selecteer een pagina

 

HOI, JE SPREEKT MET LITZA.

Copywriter en adviseur voor ondernemers, wereldverbeteraars en

elk ander merk dat wil opvallen als flamingo tussen duiven.

 

 

jij hebt echt iets heel bijzonders, HOOR.

Ben jij een bad-ass unicorn die niet bang is om een verhaal te vertellen en volg jij vooral jouw eigen pad? Litza van Dijk, aangenaam. Ik help jou met het delen van jouw verhaal.

Stel je voor, je bent al een tijdje lekker bezig en wil je impact maken met je business.  Je voelt dat het tijd is om (verder) op te schalen. Misschien staan er al verdacht lang wat dingen op je to-do lijst.

Zichtbaarheid betekent niet voor mij niet alleen dat je er bent, hoor. En voor jou? 

Het moment is er altijd om jouw tijd te claimen, je verhaal aan te scherpen en je energie te steken in projecten waar je heel blij van wordt!

 

 

 

OVER MARKETING EN EEN VISSENKOM. EN RYAN GOSLING.

 

 

Wanneer je communiceert vanuit met jouw eigen energie en je weet wat je wil vertellen…    

 

Als je weet tegen wie je praat: noem het je droomklant, je ideale klant, je prins op ’t witte paard..   De Ryan Gosling onder de klanten, zeg maar.

 

Gut, dan leert je klant je kennen en vertrouwen. Dan doe je succesvol aan online marketing en trek je klanten aan die ook van jou houden.    

 

Maar da’s niet altijd makkelijk. Soms weet je wel wat je wil zeggen, maar krijg je dit niet op papier. Soms zie je dit binnen je eigen bedrijf helemaal niet helder. Iets met een goudvis en een vissenkom, enzo. 

 

Er is eigenlijk niets frustrerender dan een schitterend bedrijf en verhaal hebben en dat niet kunnen overbrengen.

 

Je bent niet de enige, hoor.  

 

In de afgelopen jaren zag ik regelmatig gedreven en creatieve mensen die niet helder konden communiceren over hun waarde.  

 

Maar hoe hard je ook werkt, het heeft geen effect of zin als je geen verbinding maakt met je ideale klant.. (En iets verkoopt.)

 

 

 

 

 

JOUW PERSOONLIJKE COPYWRITER EN WOORDKUNSTENAAR?

Dat je je webtekst niet lekker op papier krijgt, heeft vaak te maken met je dienstenaanbod en je business als geheel. En met jou, natuurlijk. 

Daarom schrijf ik ’t liefst niet op wat je zegt. Ik stel je lekker veel kritische vragen, waardoor je aan het denken gezet wordt. Allemaal zodat jij weer helderheid en focus krijgt. 

Gut, hoe zou het voor jou zijn, als je altijd zou weten dat je schitterende effectieve copy hebt die past bij jouw merk en VOOR jou werkt? 

BIEM! Litza van Dijk to the rescue. 

Stel je eens voor dat je jouw eigen persoonlijke strategische (woord)partner hebt die jou daarover adviseert.

Je kunt het ook consultant, wordwizard, marketinggoeroe, tekstadviseur of special unicorn noemen.     

Perfect als je wil leren hoe je met copy overtuigt. Of met content echt zichtbaar wordt, terwijl je ook nog pret hebt. 

DIT VIND IK BELANGRIJK IN BUSINESS, EN JIJ?

INTEGER.

De juiste woorden, maar geen leugens.

TO THE POINT.

Clichés en overbodige woorden gaan we tackelen.

UITGESPROKEN.

Sta op voor waar je in gelooft. Beken kleur. Minder RAL 9010 alsjeblieft.

ECHT.

Jij bent menselijk. Gelukkig is je klant dat ook. Maak gebruik van de connectie.

VERANTWOORDELIJK. 

Je soms even een Debbie Downer voelen is ok. Maar dan weer back to business!

Als we samen nu eens echte

eenhoornthee zouden drinken..?

..  zouden we waarschijnlijk bonden over onze gedeelde liefde voor Blade Runner, eenhoorns, planten, glitters? Of heb je andere guilty pleasures waar ik net zo goed blij van word?

.. zou ik je misschien vertellen dat ik m’n twee jaar studie Nederlands compenseer met eindeloze zelfstudie, certificaten en persoonlijke ontwikkeling. 

.. zou je van mij horen dat ik gek ben op het dorpje in Brabant waar ik woon. Maar dat m’n hart ligt in Gelderland. Hopelijk wil je dan geen conversatie willen beginnen over Vitesse of Theo Janssen. Echt geen idee, gewoon.

DIT KUN JE BIJ ME BESTELLEN..

HUUR MIJN BREIN

 

Boek een hele of halve dag copywriting of copycoaching. Ideaal als je op zoek bent naar iemand die je tekst, e-mail sequence of landingspagina even opfrist. Zoek je iemand die verstand heeft van je salescopy? 

Dit is niet geschikt voor mensen die op zoek zijn naar het ‘opvullen’ van website of het ‘omzetten’ van een tekst.  

Het is speciaal voor gedreven ondernemers en bedrijven die zien dat je met betere teksten betere resultaten krijgt. 

Heb je interesse in zo’n halve of hele dag (1197 euro exclusief btw)? 

Bekijk dan m’n aanbod. 

 

 

 

Hoe kan ik jou nu ’t best ondersteunen?

Fijn, zo’n open vraag, right? 

Ik geloof dat jij een schitterend (of KEIGOED) verhaal te vertellen hebt.    

Laat zien wie je bent, dan trek je de juiste mensen aan. Werk je vanuit je talent, dan straal je dit uit, met zoveel overtuiging!

Want je succes, daar ben je uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor.  

Hoe kan ik je nu ondersteunen? Nou, als ervaren copywriter kijk ik met jou met m’n frisse blik naar je website en dienstenpakket.  

Het liefst heb je jouw teksten zelf ook al 1 of 2 keer eerder geschreven.

Samen bepalen we de inhoud en indeling van je website. Verwacht vooral veel “waarom?” vragen.

Bijzonder kritisch, maar ook gewoon grappig en gezellig. Het liefst gewapend met m’n Macbook  en genoeg Tony’s in karamel zeezout.  

Alles zodat jij straks denkt: 

“Jaaaaa, Litza, dat was precies wat ik bedoelde, waar ik al even op broedde.. en nu staat het in m’n eigen woorden te shinen!”  

Dus vertel me maar eens..  

Wie ben jij?

Stuur mij een berichtje via m’n Instagram. Of schrijf je in voor m’n nieuwsbrief.